TASUTA KOHALETOIMETAMINE

üle 200€

Tagasi 14 päeva pärast

Isikustatud Riided

Vaadake lisateavet

Võta ühendust

Informatsioon

Frequently asked questions

Kui kaua aega võtab mu tellimus kätte?

Kättetoimetamise aeg Eestisse on 3-5 tööpäeva UPSiga Standard ja 1-3 tööpäeva jooksul UPSiga Saver.         Palun hoidke meiega ühendust, kuni need päevad on möödunud.

Milliseid tarnemeetodeid pakute?

Praegu pakutav tarneviis on UPS.

Kuidas ma saan oma paketti jälgida?

Kui oleme teie tellimuse saatnud, saate e-posti teel jälgimislingi, et saaksite oma paketti jälgida. Pidage meeles, et enne pakendi jälgitavust võib kuluda kuni 48 tundi.

Millised makseviisid olete?

Me aktsepteerime nii krediitkaardiga kui ka Paypaliga.

Olen tellimuse esitanud, kas ma saan muuta kättetoimetamise aadressi?

Kui teil on vaja tarneaadressi muuta, peate me oma toetust e-posti teel ( toetus@ielm.ee ), teavitama järgmisest päev.

Olen tellimuse teinud. Kas ma saan toote lisada?

Alustame teie tellimuse töötlemist kohe pärast selle esitamist. Kui soovite oma tellimusele toote lisada, siis tehke poes uus tellimus. Me püüame selle võimaluse korral koos saata.

Kuidas ma saan oma toote tagasi saata?

Meie peamine mure on, et olete rahul. Saate toote tagastada, kui te pole 14 päeva jooksul pärast tellimuse saamist rahul. Ja saate tagasimakse, kui oleme saanud tagasipöördumise. Toote tagastamiseks võtke meiega ühendust klienditoega. Saadame teile tagastamismärgise ja tagasisaatmispoliitika klauslid. Üksused peaksid olema kasutamata ja kõik märgised paigas. Pange tähele, et te ei saa isiklikuks muudetud tooteid tagastada.

Mida teha, kui soovin oma toodet vahetada?

Kuna meie põhiidee on väikesed kogud, siis on harva võimalik pakkuda toote vahetust. Kui soovite teist suurust või täiesti erinevat toodet, siis palun esitage uus tellimus ja lihtsalt tagastage toode, mida te ei soovi. Trükitud isikunimega rõivaid ei saa tagastada. Enne tagasipöördumist ei pea te klienditeenindusega ühendust võtma.

Kas ma saan tellida telefoni või e-posti teel?

Me ei võta vastu tellimusi telefoni või e-posti teel. Tellimuse saate esitada mobiiltelefoni või meie veebisaidi kaudu.

Kui sa ei leia vastust oma küsimusele eespool toodud jaotisest Korduma Kippuvad Küsimused, võta meiega ühendust siin.

Lahtiolekuajad

Esmaspäev - reede08:00 - 16:00
Paus11:00 - 12:00

Ladu

Filip and Family SRL(iELM)
Str. Principală, nr. 22
Petrești, Dâmbovița, România
Käibemaksukohustuslase number: J15 / 611 / 2015

Kontakt

E-mail: toetus@ielm.se (Estonian)
Kas soovite meiega ühendust võtta teises keeles?

info@ielm.fi (Suomalainen)
support@ielm.se (Svenska)
service@ielm.de (Deutsch)
kontakt@ielm.at (Österreicher)
kundeservice@ielm.dk (Dansk)
klantenservice@ielm.nl (Nederlands)
contacto@ielm.es (Español)
assistance@ielm.fr (Français)
suport@ielm.ro (Română)
help@ielm.us (English)
customerservice@ielm.co.uk (English)
obsluga.klienta@ielm.pl (Polska)
toetus@ielm.se (Estonian)
podpora@ielm.cz (Czech)

Telefon: 0040345401603; 0040345401601;

Saada meile kiri

Nõustun oma isikuandmete töötlemise ja säilitamisega iELM -i poolt, et minuga saaks minu taotluse osas ühendust võtta.

Please type the letters and numbers below